woensdag 4 juni 2014

Dag 30

Ontbijt 
  • ei + eiwit
  • champignons
  • 1 sneetje brood
Ik heb deze morgen een ei gebakken. Als je niet voldoende hebt met 1 ei, wat bij mij soms het geval is, en je wilt iets meer, neem dan nog 1 eiwit extra (en doe het eigeel weg). Het is vooral het eigeel dat calorieën en vetten bevat, en het eiwit bevat bijna uitsluitend -uiteraard- eiwitten. Dit is dus een tip die ik kan meegeven om iets extra te kunnen eten. 
Ik had er ook champignons bij gebakken. Ik probeer tijdens elke maaltijd groenten te eten, en fruit als tussendoortjes. 

Middageten 
  • wokmie
  • champignons
  • courgette
  • paprika
  • sjalot
  • kip
Ik had zin in iets warm deze middag, in plaats van de gewoonlijke salade. Daarom heb ik mijn menu omgedraaid. 's Middags zou ik wokken, en dan 's avonds iets koud eten. 
Ik had niet enkel een warme maaltijd, maar ook een vreselijk hete maaltijd. Ik had een halve chilipeper (zonder zaadjes) erin gegooid, en vervolgend nog pikante saus over gedaan. Woeps. 
Love those triceps!
Met mijn aangekochte gewichtjes, heb ik de YouTube work-out gedaan om armvet te verliezen. Ik voelde meteen het verschil tussen mijn halve liter flesjes en gewichtjes van een kilo. Het voelde alsof er brandend zuur in mijn spieren gespoten was. Oh dear lordie! Maar dan is het nog maar een kwestie van door te bijten en de work-out af te maken. 
Over welke work-out heb ik het? Deze: https://www.youtube.com/watch?v=hAGfBjvIRFI
  
Avondeten 
  • wrap
  • kip
  • olijven
  • wortel
  • tomaat
  • sla
  • augurk
  • zelfgemaakte dressing (met limoen, Thaise vissaus, zoetzure saus & een tikje bruine suiker)
So if you guys want to eat a healthy pizza, just follow these instructions:
  1. Vergeet pizzadeeg, en gebruik een wrap
  2. Vergeet de kaas, gebruik massa's groentjes
  3. Werk af met wat vlees of gevogelte
  4. Maak een awesome dressing


Oké, dit is in de vertste verte geen pizza en het lijkt er niet op en het smaakt er niet naar. Maar geloof me dat je je massa's beter zal voelen als je dit eet in plaats van pizza! Het heeft superveel verschillende smaken in zich, je kan er alle kanten mee uit en het moet niet twintig minuten in de oven alvorens je er van kan eten! 

Dit is een gigantisch bord eten, dus je hebt er gegarandeerd genoeg mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten