zondag 8 juni 2014

Dag 34

Een korte, snelle samenvatting van dag 34
Ontbijt
  • 2 sneetjes brood
  • smeerboter
  • magere ham
Ik had me gisterenavond niet goed voorbereid, dus deze morgen moest ik me haasten voor een ontbijt te maken. Ik had gelukkig wel eerst in de koelkast gekeken voor de opties om op een geroosterde boterham te doen. Ik heb magere ham gebruikt, en wat boter. 

Tussendoortje
  • appel

Middageten
  • Thaise currysoep
  • broodje
In huis was er amper nog voldoende om een middageten van te voorzien. En twee maal boterhammen eten, daar ben ik dan ook niet zo een voorstander van als er geen groenten bij zijn. Daarom ben ik in de Carrefour een pot soep gaan kopen. Van alle opties die me aanspraken, heb ik gekozen voor de Thaise currysoep. Er zat wel room in, maar ook heel veel groentjes en stukjes kip. Een echte maaltijdsoep! 
 

Tussendoortje
  • banaan 

Avondeten
  • Salade met kabeljauw en zalm 
Eenmaal thuis lag er gelukkig wel wat meer in de koelkast, en heb ik een salade gemaakt met zowel zalm als kabeljauw (die ik gedeeld heb met de kat, omdat het te veel was). Ik had geen dressing over mijn groenten gedaan, maar wel wat sap van een citroen. 
 

Move that ass 
Fietsen, fietsen, fietsen! Ik ben heen en terug naar mijn werk gefietst, wat al puffen was in de hitte. Eenmaal thuis wilde ik nog verder trappen op mijn hometrainer, maar het was zo warm op mijn kamer dat ik het niet lang heb volgehouden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten