dinsdag 2 september 2014

Dag 119

Ontbijt 
Twee boterhammekes met smeerkaas! 


Middageten
Vandaag hadden we een afsluiting van de zomer met onze vereniging, door 's avonds een grote barbecue te organiseren. 

Omdat de groenten en pasta's en dergelijke voorbereid moesten worden, waren we met een deel vroeger samengekomen. We hebben toch enkele uren staan zwoegen in de keuken, om alles af te krijgen. En dat is een leugen, we hebben vooral onnozel gedaan en keiluid gezongen terwijl we sla kuisten en tomaten sneden. 

's Middags hebben we dus van onze de groentjes een smos gemaakt. Ik wil hier een speciale bedankje geven aan Steven, die mijn broodje op wonderbaarlijke wijze gemaakt heeft! Sla, komkommer, paprika, ei & wortel met wat mayonaise. Ik durf zelfs te beweren, al is het maar om Steven te paaien, dat dit het beste broodje was dat ik ooit at.
 

Avondeten
Ik had het probleem dat mijn gsm plat was tegen dat de avond begonnen was, dus ik heb geen foto van de barbecue kunnen maken. Maar het was met kipsaté, Ardeense oester, chipolata, veel groentjes & pasta. Ik ga natuurlijk ook eerlijk zijn over de cava die ik heb gedronken, en 's avonds Fiero. Of de broodjes met kruidenboter die we op de barbecue gelegd hebben. Maar al bij al (ja, ik had te veel gegeten!), was dit minder dan dat ik anders gedaan zou hebben op een barbecue. Dat praat het natuurlijk niet goed dat ik te veel gegeten heb. Maar het was gezellig, het was lekker, het was fijn.


MOTIVATIE 
De motivatie van vandaag is geen echte foto of geen liedje, maar een bekentenis. 

Ik vind het heel mooi als het sleutelbeen van een persoon zichtbaar is, dat het zo wat uitsteekt. Dat het zichtbaar is. Ik voel mijn sleutelbeen ook duidelijk zitten (het heeft een hele tijd onder vet gelegen) & ik vind het leuk om te beseffen: Mijn sleutelbeen wordt zichtbaar. Zonder anorectisch te willen klinken omdat mijn botten uitsteken (wat ze echt nog niet doen). Maar een sleutelbeen dat zichtbaar wordt, YES. Daar word ik ook heel erg gelukkig van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten