dinsdag 2 september 2014

Dag 118

Ontbijt 
Ik had deze ochtend een potje aardbeienyoghurt gegeten, en daar wat muesli met gedroogd fruit gedaan. Ik ben vergeten een foto te nemen, omdat het een chaotische ochtend was. Maar ik heb al zeker 40 foto's op mijn blog ergens gepost van yoghurt & muesli :D En anders beeld je jezelf maar iets in!

Middageten 
  • stokbrood
  • sla
  • americain
  • tomaten
  • komkommer
  • lente-ui
  • gevulde pepers
Ik kan er zelf niet zoveel van zeggen meer. De pot met gevulde pepers is wel op, dus die ga ik niet meer eten tot ze weer in promo in de Lidl zijn. Spijtig wel, dit is echt fijn onder slaatjes. Maar bon. Ik vind wel andere zaken :D


Avondeten
Na mijn werk kwam ik thuis en zat het hele gezin aan tafel, wat supergezellig is. Ik ben de jongste van iedereen, en de enige die nog thuis woont. Maar vanavond waren mijn broer en zus thuis & hadden we een grote lasagne op tafel gezet. Het was lasagne bolognese, dus niet met extra groenten of zo. Hij is ook niet zelf gemaakt, dus ja. Eigenlijk een typische familieavond denk ik?

Ik heb een foto gevonden die eigenlijk aansluit bij het avondeten vanavond. Lasagne is Italiaans & per definitie dus ook een zwaar gerecht.

Motivatie 
Ergens vond ik dit heel grappig. Want het is grappig. Tot het niet meer grappig is. Ik moet mijn doel voor ogen houden: Gezond zijn! Dat was ook mijn hoofddoel en ik denk dat ik het soms uit het oog verlies, omdat ik de laatste tijd weer 'wat is het nut'-gedachten heb. Ik zie het bij momenten echt niet meer zitten en denk dan: waar ben ik ooit aan begonnen. Maar doorzetten zeker?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten