woensdag 10 september 2014

Dag 128

Ontbijt 
  • brood
  • kipwit
  • chocolade
Deze ochtend heb ik boterhammetjes met kipwit gegeten & er een stukje zwarte chocola bij gegeten. Volgens de Harry Potter boeken helpt chocolade om gelukkig te worden, en volgens onderzoek ook. En onderzoek kan je niet tegenspreken (ondanks het feit dat ik gisteren in mijn blogpost heel negatief ben geweest over het onderzoek naar voeding).


Middageten 
Ik heb geen foto kunnen maken, maar ik heb een kleine kebab gegeten met cocktailsaus, met extra groentjes. Het was omdat ik niet tijdig thuis zou geraken om iets te eten, ik had iets nodig met groenten, iets wat goedkoop was, en ik wou geen broodje met beleg. Wat ik van Weight Watchers nog weet, is dat een kleine kebab vaak beter is dan een broodje smos. Dat omdat bij smos ook saus, beleg en zwaar brood gebruikt wordt. 

Turks brood daarentegen is lichter, het vlees is gegrild waardoor het vet eraf is kunnen druppen. Nu ja. Af en toe mag dat eens hé. 

Avondeten 
SPAGHETTI!

Ik dacht gisteren nog hoeveel zin ik had in spaghetti, en hoe goed dat zou smaken. En vanavond kwam ik thuis en had mama spaghetti gemaakt, een goeie bolognese saus. Heerlijk!



Motivatie van de dag... 


Ik heb voor deze afbeelding gekozen, omdat ik hem niet altijd correct vind. Ik vind niet dat ik 'faal tot ik slaag'. Ik denk dat ik win zolang ik niet opgeef. En dat doe ik elke dag opnieuw. Ik ben een winnaar, elke dag opnieuw. Uiteindelijk is deelnemen ook belangrijker dan winnen. Wat weer op niks slaat...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten