woensdag 10 september 2014

Nog 3 weken!

Nog drie weken te gaan en nog 1,2 kilo te verliezen. 
Gaan we dat kunnen? 
JA!

Hoe gaan we dat doen? Vol enthousiasme uiteraard. Het zijn nog drie weken, dat is niks! En het is soms fantastisch wat er in drie weken nog kan gebeuren. 

In principe moet ik 400 gram per week verliezen, dus dit moet/kan/zal slagen. Hoewel ik het heel erg moeilijk vind, en er veel verleidingen zijn. 

Maar om het paniekerige van 'oh god, dat gaat nooit lukken' te combineren met 'LET'S DO THIS!' heb ik een liedje:

In de plooi van Bart Peeters! 
 

En je bent in de waan
Had ik dit of dat maar zus of zo gedaan
Dan had het leven er heel anders uitgezien
En een beetje levenslustiger misschien

Tot je op een mooie dag
Bij jezelf denkt iedereen mag
Op zijn stomme kop gaan staan
Ze kunnen mij niks maken

En plots valt alles in de plooi
En lijkt het leven mooi en zelfs bijzonder
Plots valt alles op z'n plaats
Draait niks nog tegendraads
Het is een wonder

En alles zal ook wel in de plooi vallen. Daar ben ik van overtuigd!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten