woensdag 3 september 2014

Heel wat weken later...

Ik ga mijn wekelijkse samenvatting weer beginnen. 

Het is eigenlijk niet zo goed. Of nee, het is goed, maar niet zo goed als ik zelf zou willen. Ik ben op dit moment 8,5 kilo afgevallen. In 17 weken tijd. Ongeveer een halve kilo per week dus, ware het niet zo dat ik de afgelopen weken niet ben afgevallen, maar in het begin fel. 

Hoe dan ook. Mijn schema bestaat niet meer. Ik ga zelfs niet meer denken 'twintig kilo lukt me'. Wat ik nu ga doen, is een haalbaar doel stellen. Ik heb nog vier weken, en ik ga iets doen zodat ik op het einde toch een gevoel heb 'yes, ik heb het gedaan!'.

Ik ga als doel instellen dat wanneer ik op 29 september op de weegschaal sta, ik -10 kilo in het totaal heb. Dat klinkt misschien belachelijk, nog anderhalve kilo verliezen in vier weken. Maar ik denk dat dit voor mezelf beter is het doel echt lager te maken, dan het uiteindelijk niet te halen. Als ik meer ben afgevallen dan, des te beter. 

Ik zou in principe ook meer moeten afwegen. Ik denk dat mijn porties terug groter aan het worden zijn, zo wat sluipend. Dus hé; let's do this!

Ik hoop dat iedereen nog meeleest & meesteunt (als dat zo is, laat je horen, ik heb het nodig!). 

Nog vier weken te gaan, DAAR GAAN WE DAN!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten