zondag 7 september 2014

Dag 123

Dag 123 was er eentje met technische mankementen. Bij gebrek aan fotografisch materiaal, ga ik proberen zo interessant en smakelijk mogelijk te beschrijven hoe vandaag was. 

De ochtend vroeg om een steuntje in de rug, een mentaal hulpje om de dag door te komen. Niet voor mij, maar voor mijn vriendin die nood had aan een ontbijt dat je hersenen zo doet stokken, dat je niet meer kan denken. 

Inderdaad. 


Ik ga me zelfs niet excuseren voor dit ontbijt. Pannenkoeken met chocoladesaus en ijs zijn een uitzondering die de regel bevestigd: Je kan de dag niet zonder ontbijt starten. Hoe gezonder hoe beter, maar hoe meer suiker hoe minder je denkt. Denken was vandaag niet aan de orde. 

En daarom hebben we pannenkoeken gegeten. Onze magen waren aan het klagen, maar screw them. Pannenkoeken als ontbijt is het beste wat er is. 

Middageten 
Het middageten was beter. Het middageten was brood met kipfilet, heel braaf. Heel ingehouden en integer, om het ontbijt verder te doen zakken. 

Avondeten  
Zoals de dag gestart is, is de dag geĆ«indigd. Met te veel. 

Pizza? Ja, een pizza met artisjok, ham, champignons & olijven. Quattro stagioni zoiets heet het? Veel te lekker. I'm so sorry. Nee, eigenlijk niet. Pizza is freaking awesome. Het is alleen niet de kant die ik wou uitgaan in de laatste weken van mijn challenge. Maar ik maak het goed. Ik weet nog niet hoe, maar ik maak het goed...


En die laatste afbeelding wordt de motivatie die ik zal volgen. Kijk maar eens naar de groenten die zullen verschijnen op de blog!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten