zondag 17 augustus 2014

Dag 102 tot en met 105!

SORRYYYY! 

Ik ben mijn blog aan het verwaarlozen, en ik weet dat ik dat niet mag doen. Deze blog is zowel voor mij, als voor sommigen onder jullie belangrijk. Dus ik ga echt proberen het beter te onderhouden, en regelmatiger te bloggen. 

Ik ga het Pukkelpopweekend samenvoegen in één blogpost, omdat het vrij chaotische dagen waren (laat opblijven, niet middageten,...). Maar ik ga zo correct mogelijk proberen te zijn! Omdat ik meestal de hele dag op de festivalweide zat, heb ik echt soms ook één maaltijd als twee gebruikt. Of hoe zeg je dat?

Ontbijten 
Pistolet met hesp & boter, dat is een van de ontbijten die ik heb gegeten. Het moeilijke bij een festival is, is de vermoeidheid die toeslaat. Door die moeheid heb je minder honger (of drang naar fastfood) en je teert letterlijk op adrenaline van alle groepen die je wilt zien & ziet. 

Een ander ontbijt waren de beschuiten van Wasa. Deze zijn echt ook wel goed als ontbijt vind ik. Ze zijn licht verteerbaar. En zoals ik zei, ik had al even zin in choco op een geroosterde boterham. Ik heb die boterham vervangen door een beschuit, wat ook wel goed was. Omnomnom. Anderzijds doe ik ook wel préparé op mijn beschuit of smeerkaas. Ik meng alles zo een beetje onder elkaar. Als ik niet 
kan kiezen, neem ik soms alles, maar dan minder.


Middageten/avondeten 
Het leek me beter om dit een combinatie te maken. Want ik heb soms niet 's avonds gegeten, of soms middageten en avondeten in één gegeten. Dus ja, warrig. Daaraan zie je hoe nodig een goede structuur is! I'm telling you, kids: Pay attention to your inner clock.

Ik heb enerzijds een slaatje gegeten (ik woon in de buurt van Pukkelpop btw, ik eet thuis!). Een slaatje met aardappelsla, groenten, kip & bouletjes van lamsvlees. Ik heb wel altijd de drang naar groenten gehad. Wat niet altijd ging, omdat er niet gewinkeld is afgelopen weekend. Maar bon. Dus een salade met kip.

Ook heb ik een keer Ardeense oester gegeten met courgette en champignons, en daarbij een broodje. Ik heb veel brood gegeten vooral deze dagen. De groentjes waren gewoon in de pan samen met het vlees kort gebakken, zodat ze nog een stevige textuur hadden. Dat is ook zo het soort voeding dat ze op de weide van Pukkelpop zouden moeten verkopen. Iets voedzaam, haha! 


Andere keer heb ik een ei gebakken met wat tomaatjes en een schijfje hesp. Dat is snel (want tussen twee bands in thuis gaan eten vraagt een snelle keuken!). 

Ik ben ook tweemaal bij een vriend mogen gaan eten, we hadden samen onze Pukkelpop beleefd. Zijn mama, ik noem haar Pukkelpopmama, heeft elke dag gezorgd voor lekker eten. Ik ben er twee keer naartoe gegaan. Éen avond stond er spaghetti op het menu, mmm! Pukkelpopmama kookt lekkere spaghetti & dat is geweldig! Ik werd echt in de watten gelegd, want beide keren werd er mij chocoladecake voorgeschoteld (waarvan ik verplicht werd hem op te eten). Ik moet ook wel eerlijk zijn dat ik er niet rouwig om was een stuk cake te eten! 

De laatste avond waren er broodjes op het menu, je kon zelf je broodje samenstellen. Ik heb er komkommer en worteltjes tussen gedaan, en dan beleg erbij. Ik heb drie verschillende broodjes gegeten. Want vergeet wat ik daarnet zei, van festivals krijg je honger. Het continu dansen en springen tijdens optredens verbruikte heel wat energie dat bijgetankt kon worden bij Pukkelpopmama!

Ik heb ook appels gegeten als tussendoortjes, het enige fruit dat ik gegeten heb in dagen. Ik heb ook wel een kippenburger gegeten op de weide. Het zat er ergens aan te komen dat ik dat zou doen. Maar als ik dit nu nadien bekijk, is dit echt een pak beter dan dat ik zelf verwacht had! 

Oh! En wat ook belangrijk is: De muziek!

Ik heb een hele tijd terug het nummer Best day of my life - American Authors gepost. Ik heb deze groep live zien optreden en ze sloten af met dat nummer. Dat geeft me ook wel een drive om verder te doen! 


Ik ga verder niet vertellen over de groepen die ik gezien heb. Ik zou anders ellenlange monologen kunnen schrijven over heerlijke muziek en het helen van mijn ziel en het vervolledigen van mijn hart. 

Peace out, lieve lezers. 
Morgen is er weer een structuur!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten