woensdag 13 augustus 2014

Dag 99

Eerst en vooral: Mijn oprechte excuses dat het zo lang geduurd heeft voor ik aan mijn week begon. Maar in alle eerlijkheid: Ik ben gewoon nog niet thuis geweest, zo druk! Bij deze ga ik het ook wat korter houden, maar nog steeds correct! 

Ik heb geen tijd gehad voor fitness trouwens (behalve op dag 101), maar ik heb elke dag gefietst naar de stad en weer naar huis (met heel felle tegenwind!).

Mijn tussendoortjes bestonden voornamelijk uit appelsienen en mango!
 
Ontbijt 
  • havermout
  • yoghurt met fruit
  • notenmengeling
Een lekker stevig ontbijtje om de dag mee te starten. Ik moest een hele dag werken, en dan begin ik graag op een juiste manier. Ik had hem niet 's nachts laten wellen, wat spijtig is want zo is hij nog lekkerder, maar op deze manier havermout eten kan ook.



Middageten 
Een boterhammetje met filet d'anvers, een boterhammetje met kippenwit. Daar ook een beetje boter bij. En dan nog een bakje met rauwkost, waaronder rode paprika, wortel en komkommer. Meer moet het soms niet zijn. Omnomnom!


Avondeten 
Ik was gaan uiteten, wat ik steeds vaker doe. Als ik even vaak zou gaan fitnessen als uiteten, dan was ik al een topmodel! Nee nee, zo erg is het ook weer niet. 

Ik was gaan uiteten en ik heb gekozen voor de wok met kip en groentjes. Uiteindelijk was het meer een tagliatelle met curry en warme komkommer (!VREEMD) en andere groentjes. De kip was ongelofelijk droog, dus ik heb gekauwd als een zot. Maar al bij al was het een fijne maaltijd in aangenaam gezelschap! 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten