dinsdag 19 augustus 2014

Dag 106

Ontbijt 
Een yoghurtje, ik had echt geen zin in meer. Ik probeer naar mijn lichaam te luisteren, en tot zover is dat ook wel aan het werken. Uitgebreider had het voor mij dus niet hoeven te zijn. Ik was ook wel wat later opgestaan, omdat ik nog moe was van Pukkelpop. Dus dat had er ook wel mee te maken.



Middageten 
Ik was gaan eten op de universiteit van Hasselt. We wilden iets wat niet te duur was, maar met veel groenten. De saladebar van de universiteit is echt wel in orde om dat te bekomen. En als ik daar over nadenk, dat mis ik echt wel in Hasselt: Een saladebar, maar dan echt een brasserietje met enkel maar salades. Volgens mij zou dat concept ook nog wel aanslaan!

Avondeten 
Het lijkt misschien een sobere dag geweest te zijn, maar dat was het niet. In deze salade zat veel feta en veel olijven. Maar door de dag ben ik ook naar de Coffee Café gegaan, en daar was er een stukje cake bij de koffie. 

Als avondeten dan had ik deze salade, een kant en klare uit de Spar. Er zat vrij veel bittere sla in, wat de smaak wel minder leuk maakte. Gelukkig was er ook dressing om het wat beter te maken!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten