woensdag 16 juli 2014

Dag 72

Ontbijt 
Nog altijd wat puffy ben ik de ochtend gestart met boterhammetjes met filet de saxe. 



Eén ding is mij zeker geworden: Als ik naar een barbecue nog moet gaan deze zomer, eet ik niet te veel vlees.  

Gisteren had ik daar echt nog wel eens zin in, in vlees. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Altijd mager vlees, 100 gram per maaltijd,.. Ik was een échte vleeseter voor ik met deze 147 dagen begon. Maar nu weet ik wel dat dat niet zomaar opnieuw zal gebeuren. 

Fietsen 
Ik moest vandaag dan ook nog eens werken terwijl ik me niet optimaal voelde (hoe slecht kan iemand zich voelen van spareribs?!). Maar ik heb al gefietst in de heenweg, en terug naar huis was ook even ver. Dus dat is de beweging die ik nodig had!

Middageten 
Kippensoep is goed voor alles! Ik had er een maaltijdsoep van gemaakt (ik heb hem gewoon in een potje gekocht), om een ganse maaltijd te hebben met groenten te hebben, zonder sla te moeten eten.

Het wasa knäckebröd dat ik normaal gezien eet, is ook verkrijgbaar in beschuitvorm. En ik zeg je: Eet deze beschuiten, ze zijn fantastisch!

Tussendoortje 
Nectarine!

Avondeten
Na het eten moest ik rechtstreeks door naar een vergadering, dus had ik een kant-en-klare salade gekocht in de Lidl. Het is een Caesarsalade, wat ik echt heel lekker vind. Ik heb opgelet met de dressing, maar de croutons heb ik er op gelaten.

Dit is trouwens een salade met kip (magere kip, om het vette vleesgevoel van de ribben weg te krijgen).



1 opmerking:

  1. In Albert Heijn vind je ook héél lekkere kant-en-klare salades. Bij de Caesarsalade is de kaas en de croutons zelfs in aparte zakjes gestopt. Niet echt milieuvriendelijk maar wel handig als je beslist dat je die dingen er niet bij wilt eten.

    BeantwoordenVerwijderen