woensdag 16 juli 2014

Dag 73

Ontbijt 
  • 45 gram crunchy muesli met gedroogd fruit
  • 125 gram magere yoghurt 
Dit keer (in tegenstelling tot maandag) zonder banaan onder. Ik leer het wel. Als je muesli met gedroogd fruit eet, moet je er zelf geen fruit aan toevoegen. Hooguit (misschien?) wat noten of zaden, maar zeker geen fruit nog. 
 

Fietsen naar het werk (en terug!)
Ik voelde me vandaag gelukkig al een pak beter dan gisterenochtend, de zware maaltijd was eindelijk verteerd. Hoera daarvoor! Dus ik kon gezwind, zonder tegenwind, naar het werk fietsen!
Tussendoortje 
Banaan!

Middageten 
Deze middag weer een salade, met sla, komkommer, tomaat, paprika & mango. Heel basic, maar lekker! Zeker de mango geeft een grote meerwaarde aan de salade! Het geeft het een fruitige smaak, wat logisch is. Maar ik had geen zin in heel de olijven/mozzarella/feta/dressing-gewoonte. Ik wou een simpele salade.

Ik had de beschuiten van wasa ook gegeten, met americain prepare.


Zoals je kan zien, is er geen pistolet te bespeuren. Ik had in het blogbericht van dag 69 geschreven hoe moeilijk het is voor mij om te gaan werken, zonder pistolets te kopen in de Carrefour naast mijn werk. Het is een 'gewoonte' die ik moet doorbreken. 

Daarom heb ik ook de rol beschuiten van Wasa gekocht, er zitten een pak meer vezels in dan in pistolets, en ik vind ze eigenlijk nog lekkerder ook!

Tussendoortje 
Nectarine!

Avondeten 
  • salade
  • komkommer
  • puntpaprika
  • aardappelsla
  • cordon bleu
  • dressing
Cordon bleu is iets wat ik heel erg graag at op kot. Ik geloof dat je in de Aldi twee stuks kon kopen voor nog geen € 2. Als student was dat BINGO, spotgoedkoop vlees. Alleen is het gepaneerd, zit er kaas in, en is het maar een fractie klein stukje vlees. 

En toch heb ik het vandaag gegeten, want ik was moe toen ik van mijn werk terug kwam. De solden zijn echt een madness en ik was echt letterlijk leeg. Ik heb de poten van mijn lijf gewerkt, maar daarnaast was het ook de continue mentale uitdaging om kalm te blijven. Zonder al te veel details mee te geven: Klanten in een winkel vol solden, zijn varkens. VARKENS. 

Om tot rust te komen heb ik komkommers gegeten. En de aardappelsla op het bord was veel te veel, ik heb het niet allemaal opgegeten. Ik was gewoon te enthousiast met opscheppen geweest. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten