donderdag 31 juli 2014

Dag 87

Ontbijt 
  • amandelen
  • rozijnen
  • muesli met gedroogd fruit
  • yoghurt met perzik
Ik kon deze ochtend niet kiezen wat te ontbijten. Ik heb een combinatie van vruchten en noten gemaakt, met daarbij yoghurt om alles bij elkaar te houden. Ik kan zeggen dat dit een ontbijt was om weer (net zoals gisteren) U tegen te zeggen.


Middageten 
Ik had nog chili con carne liggen, zoals ik had gemaakt op dag 67. Je kan het perfect invriezen, zonder dat het textuur of smaak verliest. Zelfs de rode kidneybonen waren nog in hartelijke staat. De chili was gemaakt met mager gehakt (americain) en extra groenten. Het is dus eigenlijk helemaal geen chili con carne, maar ik noem het zo omdat ik bad ass ben.

Ik heb er brood bij gegeten. 


Attack those abs!
Ik ben niet zelfdestructief, maar ik heb vandaag opnieuw een sessie van abs attack gedaan, en ik denk dat er geen manier is om jezelf beter te pijnigen dan de 18-minuut durende sessie. Er zijn momenten die ik niet mee kan doen, omdat ik echt pijn heb of buiten adem ben, maar ik doe wel mijn best om zoveel mogelijk van alle oefeningen mee te doen. 



Avondeten 
  • champignons
  • groene bonen
  • wokmie
  • paprika
  • americain
Na een workout die meer was dan enkel de abs attack, want ik ben met de fiets naar de fitness gegaan en ik heb ook nog getraind op toestellen, ben ik in de keuken gevlogen. ik heb denk ik een combinatie gemaakt die niet zo schitterend is op foto, maar wel zijn smaak had. 
 
Het was een soort wokgerecht op een bedje van champignons en bonen. Maar dat krijg je niet in restaurants natuurlijk, hoewel ik het wel aanraad!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten