maandag 14 juli 2014

Week 10



Week 10 is gedaan, week 11 is begonnen. Tuurlijk gaat het niet meer zo snel als in het begin. En natuurlijk is het frustrerend om dan 'maar' een -300 te zien, en niet die -8 kilo in totaal. Ik zit op dit moment vast op een getal, en ik geraak er maar niet onder! Het maakt me lichtelijk gek. Ik probeer al een tijdje onder een bepaald getal te geraken (en sorry dat ik mijn gewicht in heel die 10 weken nog niet gedeeld heb, ik zou als lezer heel nieuwsgierig zijn daar naar). Maar ik kan het - nog - niet delen, ik ben daar niet klaar voor. Dus het gaat met van die vage benoemingen zijn zoals 'dat getal waar ik niet onder geraak'! 

Maar als ik nu 200 gram zou afvallen volgende week, iets waarvan ik denk dat het zeker wel kan lukken, dan zit ik er onder. Dus ik ga alles op alles zetten om daar te geraken. Dat is iets dat me nu echt blij zou maken. Ik voel me alsof ik vast zit, terwijl het gewoon een stom getal op de weegschaal is. 

Hoe dan ook, nog 11 weken te gaan, 11 mooie weken om verder te doen zoals ik bezig was. En misschien nog wel beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten