donderdag 31 juli 2014

Dag 88

Ontbijt
  • brood
  • 2 eieren
  • smeerboter
  • bakboter 
Ik besef dat ik 2x vetstof heb gebruikt in 1 ontbijt, maar anders was mijn ei aan de pan blijven plakken of mijn brood was droog geweest. Hoe dan ook was het een simpel ei, niets bijzonder, ook geen groenten dus. Maar een sober ontbijt is ook een ontbijt? 
 

Move!
Ik had vandaag nog pijn aan mijn abs (die in aantocht zijn als ik nog lang doorga met de Abs Attack). Daarom heb ik vandaag het op een laag pitje gehouden qua beweging. Ik ben wel gaan wandelen, maar zo heel veel was dat ook weer niet.

Middageten 
  • waldkornpunt
  • komkommer
  • gerookte zalm
Een waldkornpunt is een donker broodje van bij de bakker met allerlei zaden erop. Het ziet er in mijn ogen gezond uit, omdat het ten eerste donker is, en ten tweede die zaden bevat. Maar of dat echt zo is, betwijfel ik. 
 
Ik heb wat komkommer in schijfjes versneden, zodat ik ook groenten had deze middag. Als laatste heb ik gerookte zalm erbij gegeten, wat echt wel superlekker was. Als ik dit vergelijk met een broodje van de panos, dan denk ik dat er toch een verschil in zit. Gewoon ook omdat ik 1/4 komkommer er in heb gedaan, en in de panos krijg je maar een schijfje of 3. 


Avondeten 
  • wokmie
  • paprika (rode en gele)
  • kipfilet
Ik wou vanavond niet zozeer echt koken, omdat ik veel te doen heb (ik vertrek morgen naar Amsterdam!), dus ik heb gewoon snel gewokt met drie ingrediënten. Lekker eten, simpel en voldoende. 

Ik denk dat dit, hoe eenvoudig dit ook was, best wel een gezonde maaltijd was. Ondanks de weinige ingrediënten.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten