zaterdag 5 juli 2014

Dag 62

Ontbijt
  • 2 boterhammen
  • smeerkaas
Vanaf morgen is het weer een ander ontbijt, geen bokes meer! Elke ochtend het huis voorzien van een brandgeur door een broodrooster met kuren, is ook niet de ideale manier om wakker te worden. Het maakt je wel attent, als er rook uit de rooster komt. Maar ik krijg er ook een ochtendhumeur van.



Work it! 
Ik heb al eerder gezegd dat werken soms ook een work-out is, maar vandaag was het fietsen naar het werk al een work-out op zich! Het waaide zo hard, dat ik zelfs moest trappen op mijn fiets om van een brug af te geraken! Oh deary!

Tussendoortje
  • peer
Middageten 
  • sla
  • kipfilet
  • tomaat
  • aardappelsla
  • perzik
Ongeveer hetzelfde als gisterenavond, want er was voldoende over. Maar dan zonder mozzarella en komkommer (want die waren wel op!). De ideale fuel om verder te werken!



Tussendoortje 
Snack a Jacks, dit zijn rijstwafels met paprika-smaak en ze zijn fantastisch! Ze stillen de goestingskes in van die dingen die je toch niet mag hebben, en zijn een ideale snack! 



Avondeten 
Na een winderige fietstocht terug naar huis, at ik FRIETJES! Mmmmmmmm! Maar dan zonder schuldgevoel, want het waren ovenfrietjes! Awesome! Het zijn diepvriesfrietjes van McCain die je in de oven moet bakken, dus ik vermoed dat er wel vetten inzitten (aangezien ze volgens mijn WW-boekje dubbel zoveel punten hebben als aardappelen), maar je moet ze niet frituren. Dus sowieso een pak beter dan frietvetfrietjes, maar zeker zo lekker! 


Ik had er champignons bij gebakken, waarbij ik een beetje room had gedaan. Het vlees is rundsvlees, en er zaten ook blokjes ananas op de saté. 

Hoewel ik weet dat ik gerust 1x per week frieten mag eten (of iets anders), voel ik me wel altijd wat opgeblazen als ik het eet. En ik voel me schuldig. Bij deze frietjes had ik dat gevoel niet. Dus dat was een goede zaak! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten