vrijdag 30 mei 2014

Dag 26

Ontbijt 
Ontbijt? Wel, dag 26 begon pas rond de middag, omdat ik ook uitgeslapen heb na mijn avondje uit. 

Middageten 
  • ei
  • appelsien
Ik noem dit: Het sobere ontbijt na een avondje overdrijven. Het is één ei, en het ziet er minder uit. De pan plakte wat, dus heb ik het moeten omroeren de hele tijd, waardoor het er kleiner uitziet dan het eigenlijk was.

 

Avondeten 
Na nog een hele dag te genieten in Gent, heb ik 's avonds de trein terug genomen. Ik heb aan het station een broodje met hesp en groentjes gekocht, omdat ik pas laat zou terug zijn. Het zou dus een betere keuze zijn om op de trein een broodje te eten, dan volledig uitgehongerd thuis te komen en alle kasten te plunderen. 

Ik heb een broodje tourist genomen, omdat ik me ook wel een beetje toerist voelde. En ik maak hier geen promotie voor de Panos, want hun broodjes zijn zeker niet gezond, ook al is het een meergranenbroodje. (Broodje bevatten vaak 120 à 150 gram stokbrood, te veel saus, geen magere hesp (of geen mager beleg in het algemeen) & de groentjes worden er meestal niet rijkelijk opgelegd. 

Avondsnoepen
Toen ik thuiskwam, na een wandeling te maken omdat ik niet wilde wachten op de bus (en dus te voet nar huis ging), lagen mijn mama en neefje zalig in de zetel naar een film te kijken. Met chips. En oh god, ik dacht 'Ik heb me gisteren al zo laten gaan, MAAKT HET NOG UIT?' en ik heb wat chips gegeten. 

Ja, het maakt uit
Nu ik dit schrijf, weet ik natuurlijk dat het wel heeft uitgemaakt. Het maakt allemaal uit. Alles is belangrijk, en alles maakt uit. Elke keuze, van een tictac eten tot het laten staan van een glas water, van de keuze de lift nemen of de trap, alles maakt uit. Dus ik zeg het aan iedereen die dit leest: Laat een kleine fout, niet een grote worden. Als je een avondje gaat stappen, dan is dat niet erg. Als je de dag erna denkt 'foert', dan is dat wel erg. Dus bij deze, het spijt me. Ik heb wel op de trein naar huis een lijst gemaakt van alle mogelijke dingen die ik kan doen vanaf zaterdagavond, om qua sport te compenseren. 

Daar lees je meer over, vanaf morgen!


Tip: Wie het toch moeilijk heeft, en een beatje nodig heeft om net extra hard te fietsen, om die laatste minuten verder te joggen,... Ik vind dit nummer zalig!  

Iggy Azalea - Bounce

Geen opmerkingen:

Een reactie posten