zaterdag 21 juni 2014

100 Days Left

Er is een countdown begonnen. Aangezien er 47 voorbij zijn, zijn er nog maar 100 die komen. Dan zit mijn challenge er op, dan hoop ik voor altijd een goede levensstijl gewoon te zijn, en er naar te kunnen streven dat vol te blijven houden. 

Op dit moment, heb ik het moeilijk. Ik heb onmogelijk veel zin in pizza, of in kippendrumsticks. Dat ik graag TMF opzet voor muziek, helpt niet. Want dit programma wordt u smakelijk aangeboden door pizza.be. Screw TMF zijn sponsors. Waarom kan de hoofdsponsor van TMF niet Jazz Apples zijn? 

Naast dit gezeur heb ik ook goed nieuws. Ik zie die 100 dagen nog zitten. Ik zie stilaan het verschil in mijn eigen lichaam komen. Het begon toen ik deze middag mijn fietsshort aandeed om te fietsen op de hometrainer. Mijn benen zijn duidelijk slanker geworden. Vooral mijn billen zijn gewicht kwijt. I love it. 


No more wiggle with that big fat butt.

Dus nog 100 dagen te gaan, en dan zie ik wel waar ik geraak :) Ik heb op mijn kamer prachtige quotes opgehangen, waarmee ik kan opstaan. Ik heb een countdownkalender gemaakt, waarvan ik elke dag een blad kan scheuren. 's Ochtends schrijf ik op de kalender wat ik ga doen qua work-out, 's avonds kan ik er dan (hopelijk) met trots op terug kijken. 

100 dagen, I'll get there. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten