maandag 2 juni 2014

Week 4

Ik wist het. Ik wist het en ik zag het aankomen, en toch was ik deze morgen teleurgesteld toen bleek dat ik 300 gram ben bijgekomen. Dju. 

Maar mijn teleurstelling werd snel vervangen door nieuwe strijdkracht. Het is enkele dagen minder gegaan, maar het enige wat ik dan moet doen is doorzetten!

Mijn plan was om hoe dan ook vandaag naar de Lidl te fietsen, omdat er fitness-gewichtjes te koop waren. Ik heb me een setje van 6 gekocht. Twee halters van 1 kilo, en dan gewichtjes om aan de polsen & enkels te hangen van 0,5 kilo. 

Deze week wordt een topper, een knaller. En het zal moeten, want ik moet zondag naar een communiefeest, en ik vrees dat er eten à volonté zal zijn. Dus alles wat ik nu al kan doen om de schade van dan te beperken, zal ik doen. 

Het is ook zo dat als ik deze week mijn best doe, dat zondag natuurlijk niet zal willen verpesten. Dus hey ho, let's go!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten