maandag 23 juni 2014

Week 7

 

Deze quote hangt op mijn deur. Gelukkig maar, want naast de deur staat de weegschaal. En ik voelde mij strong, powerful & capable toen ik op de weegschaal ging staan. Maar toch wees hij +100 gram aan. Het kan er aan liggen dat ik gisterenavond kroketjes heb gegeten, hoewel dat morgen dan niet meer zichtbaar zou zijn. Of het was misschien niet zo slim om weer Weight Watchers punten te tellen, maar het woensdag al op te geven, en dus verschillende maten door elkaar gooien. Of misschien is de batterij van de weegschaal het aan het begeven. Of misschien moet ik toegeven, dat ik beter mijn best had kunnen doen. Ik ben er echt niet mee akkoord dat de weegschaal dit aangaf. Tegen beter weten in, zal ik morgen me opnieuw wegen, in de hoop dat de weegschaal misschien iets anders zegt. 

Maar hoe dan ook, is dit geen reden om te stoppen of op te geven. Ik ben goed bezig, ik heb de smaak voor de fitness te pakken, ik heb zelfs spierpijn aan mijn armen/oksels/borst waarvan ik dacht: OMG, hoe kan dit! Maar ja, het kan. Dus ik doe gewoon door. Week zeven eindigen met min 6 kilo in het totaal, is een topprestatie, dat moet ik toegeven. En als we realistisch zijn, dan is dat een goed tempo, dat niet zo gaat blijven gaan. Het zal niet meer elke week -1 kilo zijn. Maar bon. + 100 gram wil ik precies toch ook niet meer zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten