donderdag 19 juni 2014

Dag 46

Ontbijt 
  • appelsien, appel, nectarine-mengeling van gisteren
  • amandelen
  • muesli met noten en rozijnen
Ik heb misschien een niet zo origineel ontbijt deze morgen gehad, omdat ik de rest van gisteren heb opgegeten. Ik heb er wel amandelen & muesli aan toegevoegd. In dat opzicht is het misschien iets anders. Maar ik geef toe dat het niet volledig nieuw is.


Middageten 
  • rijst
  • gerookte zalm
  • smeerkaas
  • puntpaprika
Wie wilt experimenteren in de keuken, moet gewoon eens alles wat ie lekker vindt samen in een pannetje gooien (pizza met chocolade in een pan gooien is geen aanrader). Ik durf te wedden dat Jeroen Meus zo ook lekkere combinaties ontdekt. 
Om de boel wat smeuïger te maken, heb ik er wat magere smeerkaas (type philadelphia) onder geroerd. Dit deed ik in plaats van room te gebruiken. 
 



Avondeten
Vanavond ben ik met vriendinnen een vrij nieuw zaakje in Hasselt gaan uitproberen, Botanique. Het is een salade & burgerbar, dus dat kwam voor beide partijen goed uit. Ik heb een salade met scampi & mango gekozen, en ik kan zeggen: Dat was echt heel goed! 

Het was veel sla & groenten, het mangosausje was heerlijk (moet ik eens opzoeken hoe ik zoiets zelf kan maken). 

Ik vond het ook heel fijn dat ik er donker brood bij kreeg. Ik denk dat mensen vaak salades kiezen omdat ze al gezonder zouden willen eten, dus donker brood is dan zeker een pak aangenamer dan witte pistolets als je het er bij krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten