zondag 15 juni 2014

Dag 41

Ontbijt 
  • 1 boterham
  • filet de saxe + smeerboter
  • yoghurt
  • banaan



Middageten 

  • Thaise currysoep
  • Boterhammen
Op zich lijkt het me een goed plan om 's middags soep met brood  te eten. Maar het moet dan wel een goede volle soep zijn. De Thaise currysoep is net te vol (doordat er ook room en bindmiddel in zit). Maar ik denk dat als ik experimenteer in de keuken, dat ik vast wel een gezonde maaltijdsoep gemaakt krijg. 
 
Er moeten maar 2 dingen in zitten op zich: Groenten en een deeltje koolhydraten (misschien ook eens met rijst ofzo iets maken??) Als iemand zo een receptje heeft, geef het gerust! 
 

Tussendoortjes 
1 appel en 1 nectarine

Avondeten 
Behalve het kommetje frietjes aan zee op dag 25, is dit de eerste keer dat ik weer een afhaalmaaltijd at. Een durum met cocktailsaus. Ik had gevraagd in de kebabzaak voor extra groenten en minder vlees. En ik heb nu geen foto van de inhoud van de durum, maar het was inderdaad een pak meer groenten dan vlees. Dus driewerf hoera daarvoor!
 


Boswandeling
Deze morgen en avond was ik al gefietst naar en van mijn werk. En ik was best wel moe, het was een drukke week geweest. En oorspronkelijk was het plan dat een vriend langskwam en dat we eentje zouden drinken. Lekker relax. 

Uiteindelijk zijn we 'even' de hond gaan uitlaten. We hebben anderhalf uur gewandeld in het bos, en zijn net niet verdwaald. Maar ik was content dat we dat nog hadden gedaan. Alle stapjes tellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten