donderdag 26 juni 2014

Dag 53

Funfact: Ik heb spierpijn & moet vandaag de hele dag werken: WHOEHOEW!

Ontbijt 
  • brood
  • smeerkaas
Ik was deze morgen zo stijf als een hark, ik moet niet zeggen dat mijn enthousiasme om te gaan werken ook vrij klein was (of onbestaande). Ik was gisteren na de fitness nog iets gaan drinken, waardoor ik 's avonds niet de tijd had om na te denken over en ontbijt. Daarom de snelle oplossing van boterhammen en een smeerkaasje. 
 

Tegenwind, kan niet op! 
Stijf van de spierpijn, toch nog moeten fietsen in een snel tempo om op tijd te zijn. Vreselijk. Da's gene manier om wakker te worden. 

Tussendoortje 
Appelsien!

Middageten 
  • salademengeling
  • half ei
  • lente-ui
  • tomaten
  • komkommer
  • meergranenbroodje
  • americain préparé
Ik had eerst een salade met gebakken aardappeltjes. Die had ik deze morgen snel bij elkaar gegrabbeld. Maar daar had ik helemaal geen zin in toen ik eindelijk middagpauze had. Ik wou geen aardappeltjes. 
 
Ik heb toen in de Carrefour een meergranenbroodje gekocht & een potje préparé. Ik weet dat van broodbeleg in de vorm van slaatjes, préparé een van de betere keuzes is. Dus ik heb er van genoten!
 
 
Avondeten 
Voorgerecht
--> De overige pasta met zalm van gisteren. Het was uiteindelijk niet zo een grote portie die gisteren was overgebleven, maar ik zou het zonde vinden als ik hem weg zou moeten doen. Dus had ik dit genomen als 'voorgerechtje'. Een beetje fancy doen kan geen kwaad, zo af en toe!
 
 
Hoofdgerecht 
Er was kip met currysaus en rijst al klaargemaakt. Mijn luiheid heeft het van mijn verstand overgenomen bij het avondeten, maar omdat ik al een voorgerechtje heb gehad, heb ik niet alles opgegeten. 
 
Het was gebraden kip van de markt, dus het vel van de kip zit vol kruiden & zout. Ik heb het er wijselijk afgedaan en gegeven aan de hond. 
 
Ik heb dan ook nog twee schijfjes ananas erbij gedaan, om in de zoete 'exotische' stijl van het voorgerecht te blijven. Yiha! 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten