vrijdag 20 juni 2014

Dag 47

Ontbijt 
  • 2 eieren
  • puntpaprika
  • 20 gram mozzarella
  • 40 gram hesp
  • rozemarijn
En hopla, weer een ander ontbijtje! Tot zover heb ik dus al yoghurt+havermout, boterham+beleg, yoghurt+tarwe en smoothie+amandelen. Deze ochtend was het dan een omelet. Het begint voor mij moeilijker te worden om origineel uit de hoek te komen, ik moet nog twee ochtenden overleven en op dit moment heb ik nog maar voor ééntje een oplossing. Maar tegen de laatste ochtend, heb ik waarschijnlijk mijn Weight Watchersboek geraadpleegd. De ontbijtchallenge is awesome, en ik ga het blijven doen (of toch proberen). Zo gevarieerde ontbijten, dat houdt je creatief!









Tussendoortje 

Heb ik al vermeld in mijn blog dat ik van appels hou? Ik hou van appels. Ik eet heel graag appel. Appels zijn awesome!

Middageten 
Geen zin in een slaatje, geen zin in boterhammen, gelukkig had ik nog een klein stukje groentenlasagne in de diepvriezer. 10 minuutjes in de microgolfoven, wat komkommer en kerstomaatjes erbij en voila! Een ideaal middageten. Voor het recept van de groentenlasagne, kan je kijken op Dag 7.

 

Tussendoortje 
Onder het credo 'Doe het met Flair', heb ik een kommetje paprikachips gegeten en gezellig de Flair gelezen. Ergens heb ik een hekel aan die boekjes, want tussen twee artikels in staat altijd een pagina vol anti-cellulitis reclame, of 'hoe geraak je aan je ideale gewicht'-shit, terwijl iets later staat 'wees gelukkig met wie je bent'. 

 

Avondeten 
Spaghetti, zoals mama die maakt. 

 

Dance, like nobody's watching 
Hoewel ik dit bericht op voorhand schrijf, weet ik dat ik straks de dansvloer stuk zal dansen. Ik ga lekker uit, zonder alcohol want die is veel te duur, maar met cola lightjes en spa bruisjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten